Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T10:49:47+02:00
W moim zyciu piekne jest to ze mam wspanialą rodzine, bliskich i przyjaciol.
Jest cudowne to ze moge spedzac z bliskimi duzo czasu smiac i bawic sie z nimi.
Bycie z rodzina jest najwiekszym darem jaki moglem dostac, bo rodzina jest najwazniejsza i najcenniejsza.
Dobre jest takze to ze chodze do szkoly zdobywam wiedze jakiem moze nigdy bym sie nie nauczyl, nie dowiedzial o waznych rzeczach ktore sie wydazyly badz wydaza.
Najpiekniejsze jest to ze jest wokol mnie tyle pieknej natury i bardzo to doceniam.
2010-04-10T10:50:18+02:00
Życie same w sobie jest piękne . Trzeba się nim cieszyć , bo w każdej chwili można je stracić..] nie umiem Ci powiedzieć co w Twoim życiu jest piękne , ale mogę Ci zasugerować co możesz napisać : przedewszystkim opisz to co lubisz , robić - czyli Twoje hobby, a także możesz opisać ludzi , którzy sprawiają , że te życie jest piękne , osoby bliskie Tobie , które kochasz , albo nbardzo je lubisz.