Odpowiedzi

2009-11-03T16:31:08+01:00
1) można dostać jakieś dod. oceny.
2) szkoła jest ładniejsza... xD
...
nie wiem czy o to ci chodziło ... ;D
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:31:38+01:00
Warto aktywnie działać na terenie szkoły, pownieważ, to co robimy zawsze wpływa na naszą ocenę z zachowania i często w jakiś sposób poprawia ją.
21 4 21
2009-11-03T17:36:31+01:00
W sumie powiem krótko, to twoja szkoła i to zależy od Ciebie i twoich działań. A warto ponieważ zmieniając szkołę na lepsze, pomagasz też innym i to bardzo. A zwłaszcza tym którzy mają problemu z nauką, z zachowaniem itp.
13 4 13