Przebywasz w dublinie. chcesz podjąc prace w restauracji. przeprowadz rozmowe z jej włascicielem. w ktorej


* dowiesz sie jaki bedzie zakres Twoich obowiazkow
* poinformujesz go w ktorych dniach mozesz przychodzic do pracy
* zaytasz o wynagrodzenie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:00:52+02:00
What would be my responsibility-co będzie należało do moich obowiązków

I come to work every day in the afternoon-do pracy mogę przychodzić codziennie w godzinach popołudniowych

how much will I receive payment-ile będę otrzymywała wypłaty
2010-04-10T11:01:38+02:00
What would be my duties?- co bedzie moim obowiazkiem?
I could work only on evenings with weekends.- moge pracowac jedynie wieczorami i weekendami
How high would be my salary?- jak wysoka bedzie moja pensja.