Krzyżowka (odpowiedzcie na pytania)
1.Ojciec jana chrzciciela
2.Jeden z ewangelistow
3.Wieś do ktorej wjezdzali uczniowie po zmartwychstaniu
4.Msza swieta o swicie w adwencie
5.Calun ......
6.Miejsce ostatniej wieczerzy
7.Jeden z grzechow glownych
8.Duchowa stolica polski
9.Człowiek,symbol cierpienia w starym testamencie
10.Jeden z dni w Triduum Paschalnym
11.Imie pawla przed nawroceniem
12.Pięcioksiąg
13.Ziemia obiecana
14.Miasto rodzinne Pana Jezusa
16.Inaczej raj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T11:10:12+02:00
1.Zahariasz
2.Mateusz
3.Betfage
4.Roraty
5.Turyński
6.wieczernik
7.Pycha
8.Częstochowa
9.Hiob
10.wielki czwartek
11.Szaweł
12.księgi mojrzeszowe
13.cel wędrówki Mojżesza i Izraelitów
14.Betlejem
16.eden
1 5 1
2010-04-10T11:11:57+02:00
1) Zachariasz
2) Mateusz Marek Łukasza Jan
3)Galilea
4) Roraty
5) Turyński
6)Ostatnia Wieczerza – wieczerza paschalna Jezusa z apostołami, która odbyła się w przeddzień jego śmierci w sali zwanej Wieczernikiem. Podczas Ostatniej Wieczerzy Jezus ustanowił sakrament Eucharystii
7)pycha
chciwość
nieczystość
zazdrość
nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
gniew
8) Częstochowa
9) Hiob
10)Wielki Czwartek
11) Szaweł
12) stary testament
13) Kanaan
14) Nazaret
15)eden