Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:12:03+02:00
Jak bedziecie czytać ten list prawdopodobnie nie będzie mnie już wśród żywych. Choroba która mnie dotknęła przyszła tak nie spodziewanie...Nie będziecie w stanie zrozumiec tego co czuję, w obecnej chwili...posuwając się do tak ostatecznego kroku. Nie jestem w stanie znosić dalszego bólu i nie chcę was również obarczać moją ciężko chorobą. Jestem pewna, że tam w drugim świecie napewno sie kiedyś spotkamy, bedę na was czekała. Mam nadzieje, że kiedyś zrozumiecie moją decyzję. Na tę chwilę tylko mogę powiedzieć przepraszam.....


pozdr i liczę na naj :)
1 1 1
2010-04-10T11:34:24+02:00
Drogi samobujco ,
Czy na pewno chcesz odejść z tego świata ?
czy na pewno chcesz zostawic rodzinę ?
Pomyśl nad swoim życiem czy na pewno było takie złe ?
Przemyśl to i odpowiedz sobie na te pytania .