Odpowiedzi

2010-04-10T11:30:03+02:00
C. D=R\{5}

d. D=R

a. D=R

b. x₁+2=0
x₁=-2

x²+2x+1=0
Δ=4-4•1=0
x₂=-2\2
x₂= -1

D=R\{-2,-1}

:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:53:58+02:00
C) x-5≥0 ∧ 5-x≥0
x≥5 x≤5
odp. x=5

d) /x/ - x ≠ 0
dla x≥0 ∨ dla x < 0
x-x≠0 -x-x≠0
0≠0 -2x≠0/(-2)
sprzeczność x≠0
x nalezy do zbioru pustego
odp.x∈R/{0}

a)x+1≥0 ∧ x≠0
x≥-1
odp.x∈ <-1, 0) i (0, ∞)

b) x+2≠0 ∧ x² + 2x +1 ≠ 0
x≠-2 (x+1)² ≠0
x+1≠0
x≠-1
odp. x∈ R/{-2,-1}

1 5 1