Odpowiedzi

2009-11-03T16:32:01+01:00
2009-11-03T16:32:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:52:41+01:00
Holandia bo:

Powierzchnia Niemiec w danej skali:
1:20 000 000
1cm - 200km
1cm²- 40 000km²
x - 357 000 km²
x= (357 000km² ×1cm²)÷ 40 000km²
[tutaj km² i trzy zera się skrócą]
x=8,925 cm²

Pow. Holandii w danej skali:
1:5 000 000
1cm-50km
1cm²-2500km²
x-41 500km²
x= (41 500km² × 1cm²) ÷ 2500 km²
x= 16,6cm²


16,6cm² > 8,925cm²