Odpowiedzi

2010-04-10T11:41:04+02:00
W adowice
kOściół
Jezus
Tiara
krz Y ż
pawe Ł
k Arol

duże litery oznaczają hasło.
2010-04-10T11:44:31+02:00
1. Wojna
2. Osa
3. Jaguar
4. koT
5. prYmas
6. paweŁ
7. kArol
1. Ginie w niej wiele ludzi..
2. Może Cię ukąsić..
3. Marka samochodu i kot...
4. Zwierzę przeciwne psu..
5. ..Wyszyński
6. Jan ... II
7. Imię papieża..
Duże litery to hasło krzyżówki.. Mam nadzieje, że oki=)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:45:50+02:00
Pytanie
1. Walczył o nią m.in. Wałęsa, Solidarność, ( WOLNOŚĆ)
2. Ustrój PRL (KOMUNIZM)
3. ....Paweł2
4. Słowo przeciwne do rasizmu , walczył o nią papież JP2, także religijna (TOLERANCJA)
5. Papież jest biskupem ..., stolica Włoch
6. np Wyszyński
7.Pochodził z nich papież.