Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T11:42:52+02:00
1. Podejdź do osoby, z którą chcesz się zaprzyjaźnić i zapoznaj się z nią.
2. Rozmawiaj z przyszłym przyjacielem o wszystkim i bądź z nim we wszystkim szczery.
3. Jeśli ta osoba będzie miała jakiś problem lub kłopoty, pomóż mu bezinteresownie.
4. Postępuj tak aż do czasu, kiedy będziesz pewien, że będziecie najlepszymi przyjaciółmi i wiesz o tej osobie wszystko.
5. Zawrzyj ze swoim przyjacielem umowę bezgranicznego zaufania.
7 4 7
2010-04-10T11:55:33+02:00
Aby zawrzeć prawdziwą przyjaźń należy:
1. Nie bać się nowych znajomości. Wokół jest mnóstwo ludzi, każdy jest inny, ale na pewno z wieloma da się znaleźć wspólny język.
2. Spędzać ze sobą dużo czasu. Należy przyzwyczaić przyjaciela do swojej obecności, możecie razem się śmiać, razem się smucić, lub po prostu razem milczeć :)
3. Rozmawiać o wszystkim i o niczym. Między przyjaciółmi nie powinno być tematów tabu, a każda rozmowa powinna zbliżać ich do siebie.
4. Trzeba dbać o przyjaciela. Należy wysłuchiwać tego, co ma do powiedzenia, udzielać rad lub pocieszać, gdy zachodzi potrzeba. I starać się nigdy w żaden sposób go nie zawieść.
5. Zaufanie - To chyba najważniejsza więź pomiędziy dwojgiem zaprzyjaźnionych ludzi. Trzeba ufać przyjacielowi i być godnym zaufania.

:)
6 3 6