Odpowiedzi

2009-11-03T16:33:26+01:00
By im pomóc w czyścu.
Dla ich pamięci.
By nawiązać kontakt z nimi za pomocą Boga.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:37:15+01:00
Modlimy sie za zmarłych ktorzy sa w czysccu aby bog otworzył im prosta droge do nieba. A za tych którzy już są w niebie prosimy ich o pomoc duchowna. Oddajemy im cześć w np: zapalaniu zniczy na cmentarzu, odmawiamy za nich rózaniec święty i odmawiamy codzienna modlitwe. Napisałam to co mi sie wydaje ok. Jeśli myślisz że to jest źle to... ;[
9 4 9