Odpowiedzi

2010-04-10T12:28:22+02:00
- sr.temp. powyżej 20 stopni
-małe roczne amplitudy temp.
-najwieksze opady przy zenitalnym położeniu słońca
-pory roku wyznaczone przez opady
-
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T12:28:56+02:00
- bardzo wysokie opady, spowodowane codziennymi opadami deszczów zenitalnych (ponad 2 000mm, nawet do 3 000mm),
- taka sama pora roku przez cały czas,
- wysoka temperatura przez cały rok (ok. 20°C),
- niewielkie amplitudy temperatury w ciągu roku (ok. 5°C).
36 4 36