Odpowiedzi

2010-04-10T12:42:35+02:00
Śniadanie - płatki zbożowe z mlekiem.
drugie śniadanie - kanapka i jabłko + soczek w kartoniku.
obiad - trzeba kombinować jakieś sałatki, mięsko + ziemniaki, zupa. + herbata albo sok pomarańczowy.
podwieczorek - najlepiej podać pokrojone owoce. kawałki pomarańczy, jabłka, kiwi, etc.
kolacja - jakaś kanapka z pomidorem, etc. + herbata.
33 4 33
2010-04-10T12:44:11+02:00
1) śniadanie : herbata, 4 kromki chleba z masłem i szynką, na tym jakieś warzywa : pomidory, ogórki i inne dodatki
2) drugie śniadanie : 2 kanapki z pasztetem, sok
3) obiad : 1 danie < zupa >
2 danie < ziemniaki, sałata/surówka , mięso >
4) podwieczorek
- sałatka warzywna / kanapki, coś do picia : sok , lub herbata
5) kolacja
- płatki śniadaniowe z mlekiem
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T12:49:11+02:00
Śniadanie: mleko + musli , czyli płatki zbożowe z owocami, orzechami, rodzynkami itp .
drugie śniadanie: razowy chleb ze słonecznikiem z wędliną, żółtym serem, sałatą czy jakimś warzywem a do tego jakiś owoc np jabłko + soczeq .
obiad: 1 danie - np jarzynowa / 2 danie - lekki sosik, ryż, sałata ze śmietaną oraz szaszłyki z papryką czy cebulą .
podwieczorek: galaretki z rodzynkami czy sałatkę owocową (np z banana i kiwi)
kolacja: kanapki z sałatą pomidorem, jajkiem, majonezem, ogórkiem, cebulką .

- > , mam nadzieję , że pomogłam ; - )
40 4 40