Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T12:41:20+02:00
Premier Donald Tusk

Urodził się 22 kwietnia 1957 w Gdańsku. Ukończył studia historyczne na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Gdańskiego.
Był jednym z założycieli Kongresu Liberalno-Demokratycznego. W kwietniu 1994 r. został jednym z wiceprzewodniczących Unii Wolności, powstałej po połączeniu się KLD z Unią Demokratyczną. W wyborach w roku 1997 otrzymał mandat senatora z ramienia UW. Został wicemarszałkiem Senatu IV kadencji. Był również wicemarszałkiem Sejmu IV kadencji w latach 2001-2005. Poseł na Sejm I, IV, V, VI kadencji.
Od kwietnia 2003 r. przewodniczący partii Platforma Obywatelska.
10 listopada 2007 r. prezydent RP Lech Kaczyński desygnował Donalda Tuska na stanowisko premiera. (na podstawie www.premier.gov.pl)
2010-04-10T12:43:16+02:00
Prezydent jest najwazniejsza osoba w naszym kraju. Ma bardzo wazna role w naszym panstwie
niestety 10.04.2010 roku wydarzyla sie tragedia i przeydent Polski Lech Kaczyński zginął w katastrofie wypadku samolotu