Odpowiedzi

2010-04-10T12:51:41+02:00
Warto mieszkać na wsi, ponieważ jest świeże powietrze, nie ma zanieczyszczeń w postaci spalin. Jest cicho, nie ma hałasu miasta, który źle wpływa na zdrowie ludzi. Na wsi można posiadać dużą ilość zwierząt.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T12:56:48+02:00
Mieszkanie w mieście nie przynosi pozytywnych skutków tak jak we wsi. Ludzie, mieszkający we wsi, nie mogą stwierdzić, że brak im zajęć, nie mogą też stwierdzić, iż brak im chwili na odpoczynek. Po prostu na wsi można się dobrze bawić. Oprócz rozrywek jest też dobre powietrze, bez wielkich zanieczyszczeń, co można powiedzieć niestety o powietrzu w mieście. Tutaj można się swobodnie przemieszczać, nie ma ruchu samochodowego, ludzie jeżdżą na rowerach , rolkach i tym podobnie. Z większości cech mieszkania na wsi najlepsze jest jednak to , że na wsi jest cisza i spokój. Można to nazwać oazą ciszy. W ciszy możemy zaobserwować tylko śpew ptaków i szczekanie psów, lub inne odgłosy zwierząt. Moim zdaniem , jeśli ktoś z miasta potrzebuje odpoczynku lub przemyśleć jakieś sprawy to najlepszym lekarswtem dla niego jest wieś.!

<3333
10 4 10
2010-04-10T13:20:12+02:00
Warto mieszkać na wsi ponieważ od małego uczymy się obowiązków w takim sensie jak pomoc przy zbieraniu belek z pola czy choćby nawet przy koszeniu zboża.Mieszkając na wsi oddychamy czystym powietrzem i tam także panuje cisza.
Poznajemy tam wiele nowych zwierząt i tego jak z nimi trzeba postępować i ogólnie o tym czym się żywią.
6 3 6