Odpowiedzi

2010-04-10T12:46:09+02:00
Ryby, grzyby, to jest to!
Dbajmy o środowisko!
Bo ono potrzebuje nas,
a każdy ma swój ulubiony las!
Więc przejmujmy się losami,
naszych pięknych traw i drzew!
Bo przyrody zew już woła nas,
byśmy razem z nimi kochali świat!

:D
11 4 11
2010-04-10T12:47:44+02:00
1.)Szanuj zieleń, boś nie jeleń !
2.)Rudzielec z natury,
Chowa się do dziury.
3.) Nie deptaj trawnika,
bo miła z ciebie rodzinka.
4.) Nie jeździj samochodem
zdrowszym mozesz isć chodem!
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T12:48:27+02:00
Weź posprzataj wszystkie smieci,
zapros tez inne dzieci,
bo zdrowe powietrze to podstawa,
a bez niego czystego cieżka sprawa.

Masz butelki i gazety?
Posegreguj je w te pędy,
w zamian za to masz czysciutko
i w okolicy nie jest smutno.

Nie wycinaj lasow,drzew
bo ekolog okrzyczy Cie,
zostaw tez w spokoju
chronione rosliny,
a zwiedzaj kuluralnie
okoliczne wyzyny.

;*
18 4 18
Przez ciebie dostałam z tego szóstkę!Dziękuję Ci! Naprawdę mi pomogłaś gościówko lub ktoś tam inny!! :)
Thx mam w czyli wspaniale