Odpowiedzi

2010-04-10T12:59:05+02:00
Pieniądze nie dają szczęścia bo nawet gdy mamy pieniądze a nie mamy kogoś bliskiego to nie jesteśmy szczęśliwi. Za pieniądze nie kupimy miłości, zdrowia, prawdziwych przyjaciół itp. Tytułowy Skąpiec miał pieniądze ale nie był szczęśliwy. Czuł że wszyscy go chcą okraść. W poczuciu że pieniądze są najważniejsze zatracił miłość do syna.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:01:49+02:00
Pieniądze szczęścia nie dają gdyż czasem one są a czasem ich nie ma.Tak naprawde mówi się że za pieniądze można wszystko kupić a to jest nieoprawda ponieważ np miłości szczęścia,wiary,nie da się kupić a jednak są to najważniejsze składniki naszego życia.W ''Skąpcu''Moliera jest mowa o człowieku który ceni sb pieniądze więcej niż miłość i szacunek czy dobrze mysli?sądze że nie!Każdy człowiek dla którego pieniądze są wszystkim powinien się zastanowić i obejrzeć dookoła bo przecież tak naprawde ma dużo pięniedzy i może wszystko kupić ale z pewnym czasem zauważy ze brakuje mu czegos jeszcze przyjażni miłości i szacunku.Zazwyczaj człowiek który jest bogaty myśli tylko o sobie i o swoich potrzebach a inni są dla takiego człowieka nikim.



:)
8 3 8