Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:07:51+02:00
Mały Książę słusznie zauważa, że wszyscy dorośli są tacy sami – każdy się zajmuje sobą, zawsze są zabiegani, ciągle jest coś ważniejszego od dziecka. Dla nich najważniejsze sa tylko pieniądze i luksus w domu. Myślą , że są mądzrzy a tak naprawde nie potrafią odpowiedzieć nawet na najprostrze pytanie. Dorosli zawsze wtedy udają , że nie mają czasu, że musza iść do pracy, albo niech sie zapyta taty. Chłopiec trafnie porównał tych ludzi do Bankiera, który ciągle liczył gwiazdy, mało tego, uważał je za swoją własność.
6 4 6
2010-04-10T13:12:02+02:00
Mały ksiaże słusznie ocenił dorosłych stwierdzajac ze sa oni dziwni , pozbawieni rozumu i wyobraźni. Chłopiec doistrzega w dorosłych to czego oni sami nie potrafią, nie chca zobaczyc , ich chciwość , żądzę posiadania władzy, brak odpowiedzialnosci, pogoń za pieniadzem,nałogi, uzaleznienia i pesymizm. Mały Ksiaże uważa również że nie chca dobroci, nie szanuja tego co pioekne. Ja również zgadzam sie z przemysleniami chłopca, poniewaz tez uważam ze ludzie dorosli nie maja wyobraźni i nie porafia wykształcic w sobie altruizmu.
12 3 12