Odpowiedzi

2010-04-10T12:57:38+02:00
1.licz sie z innymi
2. nie postępuj egoistycznie
3. pomagaj, jesli jestes w stanie
4. ciesz sie z drobnych rzeczy
5. badz dobry, ale dbaj przede wszystkim o swoje interesy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:05:59+02:00
1. Uśmiech na twarzy codziennie!
2. Posiłek - by mieć siłę na wszystko.
3. Towarzystwo, w którym mozna się swobodnie czuć.!
4. Zakupy na poprawę nastroju.
5. Uszczęśliwanie innych, co daje satysfakcję samemu sobie, że jesteśmy potrzebni.
6. Pozytywne i szalone podejście do różnych sytuacji.
7. Cieszenię się nawet najdrobniejszym sukcesem.
8. Radość przekazywana innym.
9. Hobby , które nam urozmaica życie w różne przygody!
10. Przygody - które zapamiętujemy do końca życia i potarfimy się z nich śmiać.
11. Potrafimy się śmiac z samego siebie.
12. Nie kłócimy się.
13. Wykorzystujemy chwile, kiedy się nam nudzi.
14. Naprężamy nasze myśli twórcze i tworzymy.