Odpowiedzi

2009-11-03T16:41:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Malaria, rzęsistkowica, śpiączka afrykańska, toksoplazmoza
69 3 69
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:47:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Pierwotniaki pasożytnicze:
1.zarodziec malaryczny wywołuje MALARIĘ
2.rzęsistek pochwowy wywołuje STANY ZAPALNE u kobiet
3.świdrowiec gambijski wywołuje ŚPIĄCZKĘ AFRYKAŃSKĄ
4.toksoplazma, wywołuj niebezpieczne choroby u kobiet w ciąży tak zwaną TEOKSYPLAZMĘ
175 3 175