Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:11:59+02:00
Policjant łapie złodziei i pilnuje porządku.
Lekarz leczy chorych , dba o nasze zdrowie.
Aptekarz sprzedaje nam potrzebne leki , abyśmy się nimi leczyli.
Strażak gasi pożary niebezpieczne dla naszego życia.
Dentysta dba o to żeby nas nie bolały zęby.
Nauczyciel przekazuje nam swoją wiedzę.
Wszystkie te zawody są bardzo ważne , bez nich nie dałoby się normalnie i bezpiecznie zyć.
****
The policeman catches thieves and guards well.
The doctor treats patients, cares about our health.
Pharmacist sells drugs we need, we heal them.
Firefighter extinguishes fires dangerous for our lives.
Your dentist cares about is that we do not hurt your teeth.
The teacher gives us his knowledge.All these games are very important, without them would not be normally and safely opened.
DAj NAJ :))
4 3 4
2010-04-10T13:33:28+02:00
Policeman keep the order in the country- policjant utrzymuje porządek w kraju

waiter brings food to the people in bar or reustaurant- kelner przynosi jedzenie do ludzi w reustauracji lub w barze

cook do food for people in reustaurant or bar- kucharz robi jedzenie dla ludzi w barze lub reustauracji

doctor helps people- doktor pomaga ludzią

vet helps animals- weterynarz pomaga zwierzetom

chyba jest ok :)
2 3 2