Odpowiedzi

2010-04-10T13:11:41+02:00
Dość szybko, jak ktoś lubi polityczne wstawki. Che to rewolucjonista i pisarz argentyński.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:12:42+02:00
"Che" czyt. "ke"?
Ernesto Rafael Guevara de la Serna, znany powszechnie jako Ernesto Che Guevara, posługujący się pseudonimem Fernando Sacamuelas (ur. 14 czerwca 1928 w Rosario w Argentynie, zm. 9 października 1967 w La Higuera w Boliwii) – rewolucjonista i pisarz argentyński, jedna z głównych postaci rewolucji kubańskiej.
2010-04-10T13:19:14+02:00
Trzydzieści dziewięć lat temu Ernesto „Che” Guevarze zaaplikowano sporą dawkę jego własnego lekarstwa. Został bez procesu uznany za mordercę, postawiony pod murem i zastrzelony.
Rewolucjonista i pisarz argentyński, jedna z głównych postaci rewolucji kubańskiej.