Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:34:18+02:00
Bo chce powiedzieć ludziom że on jest dobrem że jego nauk muszą słuchać by być dobrym i by ludzie żyli według praw świętych jak np. 10 przykazań bożych.
Jezus obiecuje niebo ponieważ on wie że ludzie chcą się poprawić bo on jak i kapłani pośredniczą między kapłanem a ludźmi byśmy uczestniczyli w dziele zbawienia. Jezus che nas zbawić i obiecuje nam niebo bo chce naszego dobra.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T13:42:59+02:00
Bo chce powiedzieć ludziom że on jest dobrem że jego nauk muszą słuchać by być dobrym i by ludzie żyli według praw świętych jak np. 10 przykazań bożych.
Jezus obiecuje niebo ponieważ on wie że ludzie chcą się poprawić bo on jak i kapłani pośredniczą między kapłanem a ludźmi byśmy uczestniczyli w dziele Pan Jezus chce gdy umrzemy , pójść do nieba i żyć z nim w wiecznośći ...
2010-04-10T14:11:35+02:00
Pan Jezus powiedział do siostry Faustyny że przez tę koronkę można wszystko uprosić .