Jaki wiersz można dać do apelu o tragicznej śmierci Lecha Kaczyńskiego?
wiem,że może to trochę wcześnie,ale w poniedziałek przygotowuję apel o Katyniu więc chciałaby również wspomnieć życiu Lecha Kaczyńskiego,na koniec chciałabym dać jakiś wzruszający wiersz,ale nie wiem jaki,proszę o pomoc.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:15:27+02:00
Chociaż ciało zginęło,
duchem z nami zostaniesz.
Nigdy nie stracisz godności, dumy i swego imienia.
Na zawsze będziesz, w naszych sercach, sumieniach.
Nigdy nie zapomnimy, o Twojej ciężkiej pracy.
Szacunek Ci składamy, pokornie w kącie siedzimy,
minutą ciszy poimy.
2010-04-10T13:19:19+02:00
Może być

R. Kapuściński

Dlaczego
świat
przeleciał obok mnie
tak szybko
nie dał się zatrzymać zbliżyć przejść na ty
pognał

znikający punkt
w ogniu i dymie
2010-04-10T13:27:01+02:00
Na służbie społecznej zginąłeś
zostawiłęś smutek i ból
a tak wiele dla nas zrobiłeś
pod nami ugioł się teraz grunt.

pozdr