Pomocy .
Pilnie potrzebuje piosenki Ewy Farny " Dmuchawce , latawce , wiatr " . Karaoke [ utwór w , którym wyświetlają się słowa i Ewa nie śpiewa ] Nie chcę takieego , w którym troo0szkę słychać Ewe . Musi być czystoo tylko melodia . Jak ktoś zna taką stronkę to proszę o pomoc . Daje naj .
Z góry thx :**.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:22:59+02:00
Http://sciagaj.org/OU1zr/eva-farna-dmuchawce-latawce-wiatr-teks-piosenki-karaoke-flv/

?
2010-04-10T13:25:41+02:00
Http://www.youtube.com/watch?v=ZEXOYayEi4c
a tak przy okazji w orginale jest to posenka Urszuli a "Ewa" sobie ją zapożyczyła