Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:33:33+02:00
-Witam, przeprowadzam wywiad do miesięcznika "złośliwi lowcy".
-Witam, ja nazywam sie gargamel i sprubuje odpowiedziec na wszystkie twoje pytania.
-Dlaczego zalezy tobie na zlapaniu smerfów?
- Przeczytałem w ksiazce, ze maja niewiarygodnie pyszny smak.
- a jaki to przepis?
- smerfy w pomidorach.
- mysle, ze jestes bardzo zawziety. pomimo samych niepowodzen, i tak chcesz je zlapac.. czemu tobie tak zalezy.
- moja matka ciagle gada ze jestem nieudacznikiem, bo nie potrafie znalezc smerfow. chcem jej udowodnic, ze sie myli.
- acha, dziekuje za ciekawy wywiad.
- dziekuje.
2 5 2
2010-04-10T13:38:41+02:00
JA:witaj papo smerfie
papa smerf: witam
JA:jak wiedzie Ci się życie ?
papa smerf: dziękuje nie narzekam, dużo pracy a i rodzinka smerfów coraz bardziej się powiększa
JA: ak sprzedają się smerfne hity
papa smerf: o dziekuje bardzo dobrze
JA:czy planujecie nowe piosenki ?
papa smerf: o tak, ciągle układamy nowe teksty.. smerfetka uczy nawet dzieci nowego układu tańca do teledysku .
JA:kiedy wyjdzie nowa płyta? dzieci z niecierpliwośća juz czekają
papa smerf: płyta pojawi się zapewne w lipcu to będzie hit lata!
JA:mamy nadzieje. dziękujemy za rozmowę
papa smerf dziękuje
2 4 2