Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:38:07+02:00
Wiemy z ewangelii, że bóg chce zbawienia wszystkich ludzi, że więcej jest radości z jednego grzesznika, który się nawraca, niż z dziewięćdziesięciu dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują nawrucenia. Mówi też że bógzawsze gotów nas przyjąć jak syna marnotrawnego, że miłosierdzie boże jest nieskończone.
2010-04-10T13:49:30+02:00
Dowiadujemy się że pan bóg kocha wszystkich ludzi i chce by byli zbawieni i jest miłosierny