Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:44:31+02:00
-dzieje się akcja dramatyczna
muzyka współgra z dramatyczna. akcją
-jest scen. dzieł. muzycznym wokalno-instrumentalnym-w operze


-dzieje się akcja komediowa
-jest scenicznym utworem muz. z dialogami mówionymi
-lekka melodyjna muzyka- w operetce
pozdrawiam :)
1 1 1
2010-04-10T14:30:29+02:00
Operetka - sceniczne dzieło muzyczne z dialogami mówionymi, zbliżony do opery charakteryzuje się lekką melodią i komediową akcją. Największy rozkwit przeżyła w XIXw. w Paryżu i Wiedniu.

Opera- sceniczne dzieło muzyczne wokalno-instrumentalne, w którym muzyka współdziała w akcją dramatyczną. Istotą tego gatunki jest synteza sztuki czyli połączenie słowa, muzyki, plastyki, ruchu, gestu oraz gry aktorskiej ;)
1 5 1