Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:47:21+02:00
Ponieważ był już martwy i przebili jego bok włócznia.z tej strony,bo chcieli przebic serce . (jak nie byli pewni czy zyje to lamali im golenie, Pan Jezus juz nie zyl. )
2010-04-10T13:49:56+02:00
Chrystus został przebity włucznią dlatago że piłat chciał zobaczyc czy juz zmarł
2010-04-10T13:51:28+02:00
Nie jestem pewna, ale chyba sprawdzali czy on żyje, czy nie