Odpowiedzi

2010-04-10T13:54:43+02:00
Mówi się że nadzieja jest matką głupich, ale niektórych to właśnie ona trzyma niekiedy przy życiu.
Nadzieja to wiara, a wiara czyni cuda, więc trzeba wierzyć, że się uda. Mieć nadzieję to znaczy wierzyć.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T13:55:22+02:00
Miec nadzieje znaczy wierzyc w cos co jest prawie nierealne. wiara w nadzieje moze sie ukazac w sytuacji gdy ktos z naszych bliskich jest chory, my nie tracac nadzieji wierzymy ze dana osoba wyzdrowieje. miec nadzieje to piekny stan gdyz ukazuje nam widzenia swiata w lepszych perspektywach a tazke widzimy wtedy nadzieje na lepsze jutro
2010-04-10T14:26:03+02:00
Mieć nadzieję w sensie wiary myślę że znaczy to że człowiek ma nadzieję że po ciężkich czasach,przeżyciach przyjdzie czas na coś nowego,lepszego.Że być może nastąpi koniec świata a po nim nowe Jeruzalem. Mieć nadzieję na lepsze życie.