Trzeba przetłumaczyć te zdania i na nie odpowiedzieć (chociaż mi przetłumaczcie)
1.compared to two years ago, do you spend more or less time on these things? Say why.
talking on the phone
shopping
2.Do you have more or less free time than a year ago? Why?
What don't you have enough time for?
3.How do you get to school? How long does it take you?
Is longer than a year ago?
4.Do you usually arrive on time at school Why (not)?
5.What machines do you have which save you time?
6.Do you waste a lot of time every day? Doing what?

3

Odpowiedzi

2010-04-10T14:00:24+02:00
1.W porównaniu do dwóch lat temu,spędzasz mniej czy więcej czasu na te czynności? Powiedz dlaczego.
rozmawianie przez telefon
zakupy
2.Masz więcej czy mniej czasu wolnego niż rok temu?Dlaczego?
Na co nie starcza ci czasu?
3.Jak dostajesz sie do szkoły?Jak długo ci to zajmuje?
Czy to dłużej niż rok temu?
4.Czy zwykle jesteś w szkole na czas?Dlaczego(dlaczego nie)?
5.Jakie maszyny oszczędzają ci czas?
6.Czy tracisz dużo czasu codziennie? Podczas czego?(Robiąc co?)
2010-04-10T14:01:39+02:00
1) z porownaniem do dwoch lat wiecej czy mniej spedzalas na tych rzeczach. napisz dlaczego
rozmowa przez telefon
zakupy
2) czy masz mniej wolnego czasu niz rok temu? dlaczego masz brak czasu
3) jak dojezdzasz do szkoly? jak dlugo ci to schodzi? czy trwa to dluzej niz rok temu?
4) czy zazwyczaj jestes na czas w szkole?? dlaczego? dlaczego nie
5) jakich aparatow uzywasz przy ktorych zaoszczedzasz czas
6) czy marnujesz codziennie duzo czasu jesli tak to w jaki sposob go marnujesz
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T14:02:18+02:00
1.compared to two years ago, do you spend more or less time on these things? Say why.
talking on the phone
shopping
2.Do you have more or less free time than a year ago? Why?
What don't you have enough time for?
3.How do you get to school? How long does it take you?
Is longer than a year ago?
4.Do you usually arrive on time at school Why (not)?
5.What machines do you have which save you time?
6.Do you waste a lot of time every day? Doing what?

PRZETŁUMACZENIE
1.W porównaniu do dwóch lat temu,spędzasz mniej czy więcej czasu na rozmawianie przez telefon i zakupy? Powiedz dlaczego.
2.Masz więcej czy mniej czasu wolnego niż rok temu?Dlaczego?
Na co nie starcza ci czasu?
3.Jak dostajesz sie do szkoły?Jak długo ci to zajmuje?
Czy to dłużej niż rok temu?
4.Czy zwykle jesteś w szkole na czas? Dlaczego(dlaczego nie)?
5.Jakie maszyny oszczędzają ci czas?
6.Czy tracisz dużo czasu codziennie? Podczas czego?(Robiąc co?)

ODPOWIEDZI PO POLSKU
1.Spędzam mniej czasu, ponieważ mam więcej nauki.
2.Mam mniej wolnego czasu, ponieważ mam więcej nauki. Nie starcza mi czasu na gry komputerowe.
3.Do szkoły dojeżdżam. Zajmuje mi to ok. 10 minut. To dłużej niż rok temu ponieważ szkoła jest dalej niż przedtem.
4.Zwykle jestem w szkole na czas, ponieważ szybko jadę samochodem.
5.Takie jak telefon lub samochód.
6.Dużo czasu dziennie tracę na dojeździe do szkoły.

ODPOWIEDZI PO ANGIELSKU
1.I'm less time, because I have more music .
2.I'm less free time because I have more education. I do not have enough time to gaming .
3.Do arrived at school. I spend about 10 minutes. It's more than a year ago because the school is more than ever .
4.Sometimes I'm at school on time, because soon I'm going .
5.As phone or car .
6 . I'm losing a lot of time on the day approaching the school .
1 1 1