Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:47:25+01:00
Jarek nasz ranny kanarek.
Bardzo dobry w nauce lecz bajkach to był super.
Jednak bajki pisał na ostatnią chwilę
I sie niewysypiał i spał tyle co motyle.
Jaki z tego morał??
Morał:Nie robi się nic na ostatnią chwilę!!!!!!!
50 2 50
2009-11-03T16:56:27+01:00
Ania w nowej szkole
była jak wszystkie inne ksiązkowe mole.
Różniła się od koleżanek wiedzą,
była na drugiej stronie za miedzą.
Lubiła naukę i miała wzorowe zachowanie,
a tamtym w głowie tylko kochanie.
Dobrych ocen Ani wielce zazdrościły
więc, aby sobie ulżyć ciągle ją gnębyły.
Były wtedy lepsze w chłopaków oczach,
a na Aniu usach panował ciągle strach.
Wszystkich uczniów ta sytuacja bawiła,
nikt nie znał nowej, a ona tak naprawdę była miła.
Wreszcie Ania nie wytrymała,
wstała w środku lekcji i się rozpłakała.
Powiedziała o wszystkim nauczycielce,
dziewszyny były w szoku i obraziły się wielce.
Jak zwykła dziewczyna odważyła się zadrzeć z nimi?
Cała sprawa znalazła koniec na dywaniku u dyrektora.
Rodzice zostali od razu na rozmowę wezwani,
dopiero wtedy zrozumiały jaka krzywdę zrobiły Ani.
44 3 44