Odpowiedzi

2009-11-03T16:45:12+01:00
+ Możliwość zdobycia informacji bez wychodzenia z domu.
- Łatwość manipulacji całym społeczeństwem.
2009-11-03T16:46:29+01:00
+Szybkie rosprzestrzenianie się wiadomości, informacji, nauki itp.
-można manipulować dzieki nim większością spoleczeństwa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:56:08+01:00
Środki masowego przekazu to np. prasa ,radio ,telewizja. Są one elementem kultury masowej.

Plusy :
- od razu dostarcza wszystkim ludziom informacji o wydarzeniach w społeczeństwie
- w środkach masowego przekazu na przykład w internecie można znaleźć wszystko
- dzięki mediom można nawiązać znajomości

Minusy :
- można uzależnić się od komputera, internetu
- trzeba być ostrożnym w nawiązywaniu znajomości