Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:18:30+02:00
Dramatu Szekspira? Romeo I Julia?

1. Rodzice obu zwaśnionych rodów pogodzili się.
2. Romeo i Julia zamieszkali w jednym zamku.
3. Mieli trójkę dzieci.
4. Tworzyli poezję pisaną.
5. Byli najlepszym przykładem miłości na świecie.
6. Wydali dzieci za mąż i rozdzielili swój majątek między nich.
16 4 16
2010-04-10T14:19:43+02:00
1. Romeo i Julia powiedzą rodzinom o swojej miłości.
2. Romeo nie zabiję krewnegpo Julii, jednocześnie nie będzie musiał opuszczać Julii.
3. Zwasnione rodziny pogodzą się i zaakceptują miłość zakochanych.
4. Odbędzie się prawdziwy, uroczysty ślub.
5. Romeo i Julia będą razem do końca życia a ich miłość będzie kwitła.


Proszę, mam nadzieję, że o to chodziło.;p
16 4 16