Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:17:04+02:00
Moim zdaniem, warto pomagać ludziom, zarówno tym najbliższym jak i całkiem obcym, ponieważ uszczęśliwiamy przez to inne osoby, a nam taka działalność może przynieść wiele korzyści, a nawet przyjemności. Sądzę, że pomaganie, jest to nasz obowiązek. Nie można być egoistą i myśleć tylko o sobie. Przy tym należy zwracać szczególną uwagę na krzywdę innych.
1 4 1
2010-04-10T14:20:46+02:00
Ludzie sobie nie pomagają np. z chciwości że im ktoś kiedyś nie pomógł albo z braku czasu.Jednak są na świecie ludzie którzy sobie pomagają ponieważ pomoc bliźniemu to jak pomoc panu bogu.