Odpowiedzi

2010-04-10T14:27:19+02:00
1. na płyty
2. na filmy
3. na ciuchy
4. na kosmetyki
5. na slodycze
6. na gazety
7. niektorzy na uzywki
8. na drobiazgi jakies tam
9. na rzeczy potrzebne do szkoly (zeszyty itd)
10. zbieraja na kupno jakis tam sprzetow, np. telewizora, telefonu/
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:55:33+02:00
1. na słodycze
2. na telefon
3. na kosmetyki (laski)
4. Na ciuchy
5. na dodatki (spinki itp)
6. na zeszyty, ksiązki, itp do sql
7. na pizze itp
8. na rozrywke (gry)
9. zbierają pieniądze na np komputer, skuter itp
10.na sport ( ochraniacze, piłkę itp)
11. na płyty
12. na gazety