Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:06:27+02:00
Według ustawy:
1. policjant

2. żołnierz Żandarmerii Wojskowej lub wojskowego organu porządkowego

3. kierujący autobusem szkolnym w miejscach postoju związanych z wsiadaniem lub wysiadaniem dzieci

4. osoba nadzorująca bezpieczne przejście dzieci przez jezdnię, w wyznaczonym miejscu

5. pracownik zarządu drogi lub inna osoba wykonująca roboty na drodze na zlecenie lub za zgodą zarządu drogi

6. pracownik kolejowy na przejeździe kolejowym

7. funkcjonariusz Straży Granicznej w strefie nadgranicznej;
a) inspektor Inspekcji Transportu Drogowego
b) umundurowany inspektor kontroli skarbowej lub funkcjonariusz celny
2010-04-10T15:32:42+02:00
1.Policjant!
2. strażak
3. żołnierz Żandarmerii Wojskowej lub wojskowego organu porządkowego
4.Pracownicy Zakładu SRD wykonują prace ... Sterowanie Ruchem Drogowym.
5.funkcjonariuszom Straży Granicznej,
6.inspektorom Inspekcji Transportu Drogowego,
7.strażnikom gminnym (miejskim).