Odpowiedzi

2010-04-10T14:30:18+02:00
Jerzy popieuszka to byl ktos ,
byl za ludzmi a nie za zwierzetami .
chcial wolnosci dla kraju .
i dla dzieci byl wodzem .
1 1 1
2010-04-10T14:32:38+02:00
Zwycięzca..
Ks jerzy był księdzem jak z tego wynika,
dobrym posłusznym cco w konflikty nie wnika,
miał serce wielkie które ogarniałó,
tylu parafian ilu się zebrałó,
niebał się walczyć ze złym komunizmem,
który skrócił mu życie i w Polskich sercach pozostawił blizne,
Miał słowa potężne co do wszystkich trafiały,
co ustrojom przeszkadzały,
I został zabity i serca nasze ogarną żal,
Leczkiedy już wiemy że zostane wyniesiony na ołtarze to sercu mniej żal,
:)
może być??
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:06:10+02:00
Jerzy Popiełuszko.
ksiądz wiele dla Polaków znaczący
kapłan jako Bóg mówiący..
w naszych sercach wiecznie widoczny...
oczytany, w Bogu zakochany...
dla kościoła doskonały!
ku serc pokrzepieniu
zawsze głosić bedzie
właśnie on.
ksiądz Jerzy Popiełuszko.
2 5 2