Mam napiszać moją drogę krzyżową ale nie mam żadnego pomysłu jak?!

np. w staciji trzeciej napisze że moim pierwszym upadkiem było dostanie pierwszej jedynki.
macie inne pomysły na stacje drogi krzyżowej prosze o pomoc za najlepsza odpowiedź dam naj.

2

Odpowiedzi

2010-04-10T14:45:47+02:00
2. Jezus bierze krzyż na swoje ramiona.

Każdy swój "krzyż" nieść musi, więc i ja mogę np.: wykonywać więcej obowiązków domowych

5. Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi.

Tak i ja mogę pomóc innym dźwigać ich "ciężary", pomagać starszym ludziom, słabszym kolegom, koleżankom.

8. Jezus pociesza płaczące niewiasty.

Każdy ma problemy, tak i ja mogę pomóc cierpiącym, płaczącym nie zważając tylko na własne sprawy.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:09:06+02:00
1. koledzy "wyrzucili" cie ze swojej grupy
2. z wszystkimi trudnosciami musisz poradzic sobie sam
3. "np. w staciji trzeciej napisze że moim pierwszym upadkiem było dostanie pierwszej jedynki."
4. mama Ci mowi ze sie nic nie stalo i ze kazdemu moglo sie zdarzyc
5. kolega udziela CI korepetycji
6. kolezanka pociesza CIe i probuje sie z Toba zaprzyjaznic ;)
7. poklociliscie sie ( jestes zalamany)
8. kolezanki Ci sie pomogly otrzasnac i Twoja przyjazn powraca i teraz Ty je pocieszasz
9. dziewczyna Cie rzucila
10. inne kolezanki nie chca z Toba za bardzo rozmawiac
11. twoj najlepszy przyjaciel (jedyna osoba ktorej mogles zaufac) odwraca sie od Ciebie
12. popelniasz saobojstwo w domu (prubujesz popelnic samobojstwo)
13. rodzice zawoza Cie do szpitala (to samo)
14. umierasz w szpitalu ( przezywasz smierc kliniczna)


jezeli dasz stacje 15(zmartwychwstanie Pana Jezusa) to te ostatnie stacje napisz to co jest w nawiasach .
15. powracasz do zdrowia.