Odpowiedzi

2010-04-10T14:53:46+02:00
Myslę że moją prywatna drogą krzyzową jest moje przechodzenie przez kilka śmierci w mojej rodzinie począwszy na dziadkach...Do mojej drogi krzyżowej przyczyniają się również moje powikłania zdrowotne,oraz niezbyt dobre przyswajanie wiedzy na uczelni..Jednak widze w tym wszystkim sens,bo jest ze mną Pan.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:15:08+02:00
1. koledzy "wyrzucili" cie ze swojej grupy
2. z wszystkimi trudnosciami musisz poradzic sobie sam
3. "np. w staciji trzeciej napisze że moim pierwszym upadkiem było dostanie pierwszej jedynki."
4. mama Ci mowi ze sie nic nie stalo i ze kazdemu moglo sie zdarzyc
5. kolega udziela CI korepetycji
6. kolezanka pociesza CIe i probuje sie z Toba zaprzyjaznic ;)
7. poklociliscie sie ( jestes zalamany)
8. kolezanki Ci sie pomogly otrzasnac i Twoja przyjazn powraca i teraz Ty je pocieszasz
9. dziewczyna Cie rzucila
10. inne kolezanki nie chca z Toba za bardzo rozmawiac
11. twoj najlepszy przyjaciel (jedyna osoba ktorej mogles zaufac) odwraca sie od Ciebie
12. popelniasz saobojstwo w domu (prubujesz popelnic samobojstwo)
13. rodzice zawoza Cie do szpitala (to samo)
14. umierasz w szpitalu ( przezywasz smierc kliniczna)


jezeli dasz stacje 15(zmartwychwstanie Pana Jezusa) to te ostatnie stacje napisz to co jest w nawiasach .
15. powracasz do zdrowia.
1 5 1