Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:48:25+02:00
Laureaci Nagrody Nobla:
- 1903 — Maria Skłodowska-Curie - w dziedzinie fizyki łącznie z Henri Becquerelem i z mężem Pitrem Curie
- 1905 — Henryk Sienkiewicz - w dziedzinie literatury
- 1911 — Maria Skłodowska-Curie - w dziedzinie chemii
- 1924 — Władysław Reymont - w dziedzinie literatury
- 1980 — Czesław Miłosz - w dziedzinie literatury
- 1983 — Lech Wałęsa - Pokojowa Nagroda Nobla
- 1996 — Wisława Szymborska - w dziedzinie literatury

POZDRAWIA M:)
17 4 17
2010-04-10T14:51:26+02:00
Maria Składowska- Curie: Fizyka 1903r. , Chemia 1911r.
Henryk Sienkiewicz: Literatura 1905r.
Wladyslaw Reymont: Literatura 1924r.
Czeslaw Milosz: Literatura 1980r.
Lech Walesa: Pokojowa Nagroda Nobla 1983r.
Wislawa Szymborska: Literatura 1996r.
Jozef Rotblat: Pokojowa Nagroda Nobla 1995r.
22 4 22