Mam takie zadanie:

Przekształc te wypowiedzi na zdania złożone podrzędnie.


Boli mnie głowa.Chyba nie pójdę do szkoły.

Musisz iśc.Dzisiaj masz klasówkę z geografii.

Głowa boli mnie coraz bardziej.Nie będe się mógł skupic na klasówce.

Chyba po prostu jesteś nieprzygotowany

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:51:02+02:00
Boli mnie głowa, więc chyba nie pójdę do szkoły.

Musisz iśc, bo dzisiaj masz klasówkę z geografii.

Głowa boli mnie coraz bardziej, więc nie będe się mógł skupic na klasówce.

Chyba nie chcesz iść dlatego, że po prostu jesteś nieprzygotowany
1 1 1
2010-04-10T14:53:31+02:00


Boli mnie głowa.Chyba nie pójdę do szkoły.
Boli mnie głowa, więc chyba nie pójdę do szkoły.

Musisz iśc.Dzisiaj masz klasówkę z geografii.
Musisz iść, bo masz dzisiaj klasówkę z geografii.

Głowa boli mnie coraz bardziej.Nie będe się mógł skupic na klasówce.
Głowa boli mnie coraz bardziej, więc nie będę się mógł skupić na klasówce.

Chyba po prostu jesteś nieprzygotowany.
Wymyślasz, bo jesteś chyba nieprzygotowany.(nie jestem pewna, czy o to chodzi)
;)