Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:54:04+02:00
A) Norgay Tenzing z Edmundem Percival Hillarym

b) Eugeniusz Chrobak, Andrzej Marciniak, Maciej Berbeka,
Ryszard Pawłowski,Piotr Pustelnik,Jacek Masełko, Tadeusz Kudelski, ,Anna Czerwińska,Marcin Miotk,Janusz Adamski, Tomasz Kobielski, Martyna Wojciechowska, Dariusz Załuski pod kierownictwem Bogusława Ogrodnika,Marian Hudek, Roman Dzida,Robert Rozmus,
Sławomir Krok , Jarosław Hawrylewicz, Agnieszka Kiela-Pałys,
Anna Barańska,Leszek Cichy i Krzysztof Wielicki,Wanda Rutkiewicz,Andrzej Zawada, Andrzej Czok

PS. Miałam to samo zadene w ćwiczeniówce

POZDRAWIAM
31 4 31
dzięki uratowałeś mi dupsko
2010-04-10T15:34:48+02:00
A)W 1953 pierwsi zdobyli Nowozelandczyk Edmund Hillary i Szerpa Norgay Tenzing z Nepalu W 1978 Wanda Rutkiewicz.1980 Leszek Cichy i Krzysztof Wielicki.Potem Reinhold Messner i polak Jerzy Kukułeczka
Mam tylko tyle z swojej cwiczeniówki do 6 klasy
23 3 23