Odpowiedzi

2010-04-10T14:50:47+02:00
Na wstęp opisz kim dla ciebie jest wymarzony chłopak moze jakis aktor nastepnie cechy które ukazuja ze jest wymarzony zewnetrzne jak i wewnetrzne zycze powodzenia ';]
1 5 1
2010-04-10T14:52:27+02:00
OPISUJĘ MOJEGO IDEALNEGO , BEZ RZADNYCH WAD WYMARZONEGO CHŁOPAKA KTURY MA NP14 I CHODZI ZE MNĄ DO SZKOŁY .
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T14:53:24+02:00
Pewnego wieczoru, kiedy leżałam w łóżku rozmyślałam o tym, jak by wyglądał mój wymarzony chłopak.
Na Pewno miał by.... <twoje myśli.
1 4 1