Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:51:58+01:00
"Chodzić od Annasza do Kajfasza"-chodzić do wielu miejsc i nic nie załatwić; być stale odsyłanym w inne miejsca

"Sól Ziemii"-grupa wartościowych ludzi jakiegoś kręgu

"manna z nieba"-nieoczekiwany dar, zysk, ratunek w trudnej sytuacji

"Plagi egipskie" -dotkliwe wydarzenia, klęska, kara
23 4 23
2009-11-03T16:57:22+01:00
"Chodzić od Annasza do Kajfasza"- wędrować od jednego człowieka do drugiego, bezskutecznie usiłując załatwić jakąś sprawe
"Sól Ziemii"- najbardziej wartościowsi ludzie danego obszaru(np. kraju, kontynentu)
"manna z nieba"- nieoczekiwany zysk
"Plagi egipskie"- coś, ktoś bardzo dokuczliwy, uciążliwy, nieznośny
11 3 11