Odpowiedzi

2010-04-10T15:05:44+02:00
Rzeka-szpiętrzająca się reka
ciasto-rosnące ciasto
powietrze-cieplejsze powietrze
ziarno-dojrzalsze ziarno
sweter-grubszy sweter
dni-dłuższe dni
cienie-rosnące cienie
wiatr-silniejszy wiatr
kryzys-większy kryzys
strajki-przygotowywujące się strajki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:13:09+02:00
Wzbierająca rzeka
rosnące ciasto
rozszerzające się powietrze
wschodzące ziarno
rozciągający się sweter
wydłużające się dni
pogłębiające się cienie
wzmagający się wiatr
rozprzestrzeniający się kryzys
nasilające się strajki