Popraw szyk wyrazow w zdaniach

porzyczyłem koledze zeszyt , ktory dlugo chorowal na angine


juz w marcu , zauwarzyl bociany w łakach , ktore tego roku wyjatkowo wczesnie przylecialy do polski


przygotowalam dla kolezanek pyszne kanapki , z ktorymi udalam sie na dzisiejsze popoludnie



prosze o szybka pomoc!

3

Odpowiedzi

2010-04-10T15:06:26+02:00
1.porzyczyłem zeszyt koledze, który długo chorował na anginę.
2. juz w marcu , zauwarzyl na łakach bociany , ktore tego roku wyjatkowo wczesnie przylecialy do polski.
3.przygotowalam pyszne kanapki dla kolezanek , z ktorymi udalam sie na dzisiejsze popoludnie


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:07:20+02:00
1. Pożyczyłem zeszyt koledze, który długo chorował na anginę.
2. Już w marcu zauważył na łąkach bociany, które tego roku wyjątkowo wcześnie przyleciały do Polski.
3. Przygotowałam pyszne kanapki dla koleżanek, z którymi udałam się na dzisiejsze popołudnie.
2 5 2
2010-04-10T15:13:15+02:00
Koledze, który długo chorował na angine pożyczałem zeszyt.
Tego roku wyjątkowo wcześnie zauważył bociany w łąkach, które juz w marcu przyleciały do polski.
pyszne kanapki, z którymi udałam się na dzisiejsze popołudnie przygotowałam dla koleżanek.
1 5 1