Walec des-dur op. 64 fryderyka chopina to tzw. walec minutowy , który pianiści wykonują w ciągu około 1 min . jaką odległość pokonuje kierowca jadący samochodem z prędkością 90 km/h w czasie trwania tego utworu??????




proszę o szybką odp.

3

Odpowiedzi

2009-11-03T16:54:10+01:00
2009-11-03T16:54:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T16:56:03+01:00
90 km- 1 godz.
1 godz.-60 min.
(pod kreską)
1,5
90:60
- 6
30
30
- -
odp.kierowca jadący samochodem w 1 min.pokonuje 1,5 km.