Odpowiedzi

2010-04-10T15:52:05+02:00
Łokietka - skały krasowe [Chełmowa Góra]
Niedźwiedzia - zbudowana jest w większości z gnejsów i łupków łyszczykowych [masyw Śnieżnika]
Wielka Śnieżna - skały magmowe [Tatry Zachodnie]
Grota Mechowska - jaskinia sufozyjna [wieś Mechowo]
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T16:00:14+02:00
Łokietka - skały krasowe
Niedźwiedzia - skały wapienne, przeobrażony wapień
Wielka śnieżna - skały krasowe
Grota Mechowska - skały osadowe
26 1 26