Odpowiedzi

2010-04-10T15:26:11+02:00
Wejdź w google kliknij w dział GRAFIKA (po lewej na górze) i wpisz Matka teresa z kalkuty i jest bardzo dużo obrazków :]
1 4 1
2010-04-10T15:26:11+02:00
Http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=matka+teresa+z+kalkuty&gbv=2&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=matka+&gs_rfai= tu masz linka ze zdjęciami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:26:28+02:00
Http://images.google.pl/images?hl=pl&q=matka+teresa+z+kalkuty&lr=&um=1&ie=UTF-8&ei=XHzAS8WRE477OdXDuZcE&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCQQsAQwAw


http://portalwiedzy.onet.pl/43196,1,1,1,galeria.html
1 5 1