Odpowiedzi

2010-04-10T15:21:30+02:00
Może z jakimś sąsiadem co ma jakieś interesujące hobby?? Lub z kimś z rodziny.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T15:22:23+02:00
Może być nawet z mamą czy tatą o ich osiągnięciach czy trudach w wychowaniu dzieci
z dziadkami o ich wspomnieniach
a jeśli masz w rodzinie ciocię czy wujka to moze ich zawody sa interesujace, aby z nimi przeprowadzić wywiad.
2 1 2
2010-04-10T15:26:59+02:00
Możesz przeprowadzić wywiad np. z pilotem samolotu, pytając go jak często lata? Czy to co robi jest trudne? Czy boi sie czasem że coś pujdzie nie tak i spadnie?.. Możesz tez zadać inne pytania, ale teraz nie mam na to pomysłu.. :)
Mam nadzieję że pomogłam.. :D